e - Educational Resource Bank
1. NON-FORMAL LEARNING 2. STEAME 3. ICT
....................................................................................................................................................
Εducational Websites - Iστοσελίδες/Λογισμικά
Μαθαίνω στο TABLET - Έξυπνες εκπαιδευτικές εφαρμογές για ταμπλέτες και κινητά
Ε- Library - Λέσχη Φιλαναγνωσίας
eTwinning projects - Winning award
..............................................................................................................................................................
ΒΡΑΒΕΙΑ - Winning awards for our school related to the Erasmus+ project
etwinning European Quality Label
1ο Βραβείο στον Παγκύπριο Διαγωνισμό Κατασκευής Λογοτεχνικού Παιχνιδιού
Βράβευση στον παγκύπριο διαγωνισμό "200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση. Αναδιφώ το παρελθόν, ενατενίζω το μέλλον" στις κατηγορίες: Συγγραφή παραμυθιού (Νικολέτα Γερμανού) και Εικαστική δημιουργία (Ραφαέλα Παυλίδη)
Βράβευση του σχολείου μας στο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Κύπρος – Ελλάδα – Ομογένεια: εκπαιδευτικές γέφυρες» - Κατασκευή εκπαιδευτικού παιχνιδιού για γνωριμία με τα κατεχόμενα μέρη.
.........................................................................................................................................................
RESOURCE e-BANK of teaching tools
School calendar illustrating activities carried out during the implementation of the Erasmus+ teacher training programme
CLIL approach is implemented in our school. Several non-language subjects are taught through L2 English. The school received a gold award from the CLIL coordination center in Cyprus.
Χρησιμοποιείται η αγγλική γλώσσα στη διδασκαλία μη γλωσσικών μαθημάτων και εφαρμόζεται η προσέγγιση CLIL. Το σχολείο μας έχει βραβευτεί με παγκύπρια χρυσή διάκριση για την εφαρμογή της προσέγγισης CLIL .
............................................................................................................................................................
eTwinning European Quality Label
for the project Y.E.T (Youths Eager to Try) 2022-23
...................................................................................................................................
Following teacher training (Erasmsus+ European seminars), this resource e-bank has been created for teachers in order to serve as a source of teaching ideas/tools related to the following three areas:
1. NON-FORMAL LEARNING
Outdoor learning experiences (Environmental centers)
2. STEAM APPROACH
Robotics workshop - cooperation with CARDET non profit organization
Project-based model
The children worked in Science, Teachnology - Engineering, Art, Mathematics, to prepare flowers and lampshades out of plastic bottles which they sold, acquiring entrepreneurial skills. Their project was one of the four finalist projects in a Cyprus competition.
Συμμετοχή του σχολείου μας στον παγκύπριο διαγωνισμό Περιβαλλοντικής Επιχειρηματικότητας Mind Reset του Junior Achievement. Συγχαρητήρια στα παιδιά της Στ τάξης που μπήκαν στην τελική τετράδα παγκύπρια.
3. USING ICT TOOLS
A. Εργαλείο ψηφιακής αφήγησης: Storyjumper
Project:: "Travelling to space". Group work by children of Year 5.
"Ταξίδια στο διάστημα" - Ομαδική εργασία από τα παιδιά της Ε2
B. Padlet
1, Επιχειρηματολογία από όλα τα παιδιά
2. Δημιουργία θεματικού λεξιλογίου στο μάθημα των Ελληνικών, Δ΄ τάξη (Ενότητα: Θέατρο)
https://padlet.com/adamantia/padlet-qy8f0iace4hvegwk
3. Παραγωγή γραπτού λόγου με θέμα τα Χριστούγεννα
https://padlet.com/adamantia/padlet-seevwa1cygbf1z9g
C. Wordwall - Creating interactive educational games
https://wordwall.net/resource/25079773
D. Canva.com
1. Creating comic - Environmental Education implementing CLIL approach
2. Creating comic - Greek Language lesson, Grade: 4 (Unit: Road Safety) Δημιουργία κόμικ από τους μαθητές στο μάθημα των Ελληνικών, Δ΄ τάξη (Ενότητα: Κυκλοφορώ με ασφάλεια)
2. Creating comic - Greek Language lesson, Grade: 4 Δημιουργία κόμικ από τους μαθητές στο μάθημα των Ελληνικών, Δ΄ τάξη
3. Language production in Greek Language lesson Παραγωγή γραπτού λόγου στα Ελληνικά, Δ΄ τάξη
4. Creating posters in Greek Language lessons, Grade: 4 (Unit: The water) Δημιουργία αφίσας στο μάθημα των Ελληνικών, Δ΄ τάξη (Ενότητα: Το νερό)
Ε. Plickers
Creating assessment tasks in different subjects (Mathematics, Greek, Geography)
Εμπεδωτικές και ασκήσεις αξιολόγησης σε διάφορα μαθήματα (Μαθηματικά, Ελληνικά, Γεωγραφία)
1. http://www.plickers.com/ada_ndia/Μαθηματικά-Δ΄-τάξη-25825
2. http://www.plickers.com/ada_ndia/Ελληνικά-Δ΄-τάξη-25824
3. http://www.plickers.com/ada_ndia/Γεωγραφία-Ε΄-τάξη-25823
F. Quizlet
1. Interactive exercises for practice and consolidation in Greek Language, Grade: 1 (Letter Kk)
Διαδραστικές ασκήσεις για εξάσκηση κι εμπέδωση στα Ελληνικά, Α΄ τάξη
Κκ (Ο κύριος με το καπέλο) Flashcards
2. Interactive exercises for practice and consolidation in English Language, Grade: 6 Διαδραστικές ασκήσεις για εξάσκηση κι εμπέδωση στα Αγγλικά, Στ΄ τάξη
Year 6, Unit 3 (Lesson 1), Food (Φαγητά) Flashcards
G. Kahoot!
1. Evaluation exercises in Greek Language, Grade: 4 Ασκήσεις αξιολόγησης στα Ελληνικά, Δ΄ τάξη
https://create.kahoot.it/details/d544171c-17db-4ae8-9133-b95b461b4e5e
2. Evaluation exercises in Maths, Grade: 1 Ασκήσεις αξιολόγησης στα Μαθηματικά, Α΄ τάξη
https://create.kahoot.it/details/2725d26a-7f11-45b0-b637-901b0009651d
H. Vidma mobile application
1. Creating a project (video) about Italy, using Vidma mobile application in Geography (Grade:5) Δημιουργία project (βίντεο) για την Ιταλία με την εφαρμογή Vidma στο μάθημα της Γεωγραφίας (Ε΄ τάξη)
https://youtube.com/shorts/sPDF7uB28u4
I. MS PowerPoint and MS WORD
1. Δημιουργία project (PowerPoint) με θέμα τις ευρωπαϊκές χώρες στο μάθημα της Γεωγραφίας (Ε΄ τάξη)
2. Δημιουργία project (PowerPoint) για τη Χλωρίδα στο πλαίσιο του προγράμματος E-twinning (Ε΄ τάξη)
3. Δημιουργία project (Word) για τη Χλωρίδα στο πλαίσιο του προγράμματος E-twinning (Ε΄ τάξη)