• img1
  • img2
  • img3
  • img5
  • img4

Εβδομάδα (18/1/21 - 22/1/21) Τάξη Δ΄

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΔΩΣΗ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

 

ΕΛΛΗΝΙΚΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 4

ΚΟΥΙΖ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ - ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

Προπαροξύτονα αρσενικά ουσιαστικά σε –ος

Πρωτότυπες και παράγωγες λέξεις

Προσωπική αντωνυμία ή οριστικό άρθρο                           

 Απλή ή σύνθετη πρόταση

Ονοματικές - Ρηματικές φράσεις

ΚΟΥΙΖ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ - ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ

Στάση βροχοσταλίδων 

Στάση βροχοσταλίδων (συνέχεια) 

Χρησιμοποίησέ το ξανά... 

Σκουπίδια στη θάλασσα 

Λεξιλόγιο - Ορθογραφία

 

ΑΝΤΑΡΚΤΙΚΗ: Η ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΠΑΓΩΝ

 

 

Διαβάζουμε τα κείμενα για τη ζωή στην Ανταρκτική, παρακολουθάμε τα πιο κάτω βίντεο για τη ζωή στους δύο πόλους της Γης και γράφουμε τις εντυπώσεις μας... 

ΒΙΝΤΕΟ 1: Ανταρκτική - Νότιος Πόλος

ΒΙΝΤΕΟ 2: Αρκτική VS  Aνταρκτική 

ΒΙΝΤΕΟ 3: Επιβίωση στους πάγους

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΔΥΟ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΟΙ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ

 

Διαβάζουμε το κείμενο "ΔΥΟ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΟΙ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ", παρακολουθάμε τα βίντεο και κάνουμε το φύλλο εργασίας. 

ΒΙΝΤΕΟ 1: Οι δεινόσαυροι ζωντανεύουν με τη βοήθεια της τεχνολογίας.

BINTEO 2: ΠΑΣΑΡΕΛΑ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΩΝ

ΒΙΝΤΕΟ 3: H ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΩΝ

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΚΟΥΙΖ 1: Είδη γωνιών 

Τηλεπαιχνίδι: Είδη γωνιών

ΚΟΥΙΖ 2: Είδη τριγώνων ως προς τις γωνιές τους

ΚΟΥΙΖ 3: Παραλληλόγραμμα

ΚΟΥΙΖ 4: Άξονες Συμμετρίας

ΚΟΥΙΖ 5: Άξονες συμμετρίας

ΑΓΩΓΗ ΖΩΗΣ 

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΦΗΜΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ

Διαδικτυακή Φήμη είναι η αντίληψη, η εκτίμηση ή η γνώμη που σχηματίζει κάποιος για εμάς μέσα από τα ψηφιακά αποτυπώματα που έχουμε αφήσει κάνοντας χρήση του διαδικτύου. Ψηφιακά αποτυπώματα είναι τα «σημάδια» που αφήνουμε κάθε φορά που χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο και διαμορφώνουν τη διαδικτυακή μας φήμη.

Η διαδικτυακή μας φήμη μπορει να είναι θετική ή αρνητική και μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο που μας «βλέπουν» οι άλλοι στο παρόν ή και στο μέλλον. Αυτη διαμορφώνεται μέσα από περιεχόμενο που έχουμε εμείς δημοσιεύσει σε προφίλ κοινωνικής δικτύωσης ή γενικά στο διαδίκτυο, μέσα από σχόλια που έχουμε δημοσιεύσει σε άλλα προφίλ, μέσα από σχόλια άλλων για εμάς ή σχόλια που με κάποιο τρόπο συνδέονται με εμάς, μέσα από φωτογραφίες ή βίντεο που μας απεικονίζουν και έχουν δημοσιεύσει άλλοι, μέσα από τη διαδικτυακή δραστηριότητα άλλων που προσποιούνται ότι είναι εμείς. κ.α..

                                        

Διαβάστε το άρθρο για περισσότερες πληροφορίες για το ψηφιακό αποτύπωμα.

Παρακολουθάμε την παρουσίαση και το βίντεο και κάνουμε τις δραστηριότητες που ακολουθούν. 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

ΚΑΝΟΝΕΣ ΟΡΘΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1: ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΨΗΦΙΑΚΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ: Σχεδιάζουμε δύο πατούσες και μέσα ζωγραφίζουμε τους διαδικτυακούς χώρους που επισκεπτόμαστε καθημερινά μέσα από τις ηλεκτρονικές μας συσκευές όπως το παράδειγμα.

                                                   

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2: Κουίζ για το ψηφιακό αποτύπωμα.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3: Γίνε ήρωας του Διαδικτύου! (παιχνίδι)

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 4: Ακολούθησε το ψηφιακό αποτύπωμα της Ψιχάλας και της Ηλέκτρας και μάθε πώς να "σερφάρεις" με ασφάλεια στο διαδίκτυο.

 

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ

Με αφορμή το μάθημα των Ελληνικών " Μάθημα Κυκλοφοριακής Αγωγής" της ενότητας "Ασφαλώς Κυκλοφορώ", μαθαίνουμε μαζί με τον Νικόλα πώς να κυκλοφοράμε με ασφάλεια στους δρόμους.

                                     

                           

ΒΙΝΤΕΟ: Πώς κυκλοφορώ στο δρόμο με ασφάλεια.

                         

ΒΙΝΤΕΟ: Ποδηλατώ με ασφάλεια

ΒΙΝΤΕΟ: ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 

                        

ΚΟΥΙΖ για τον Κ.Ο.Κ.

 

ΙΣΤΟΡΙΑ

ΒΙΝΤΕΟ: Οι νέες αποικίες των Ελλήνων

Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ

ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ εδώ .

 ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ εδώ

ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΓΟΡΑ εδώ 

Η ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ Η ΑΡΧΑΙΑ ΣΠΑΡΤΗ

ΒΙΝΤΕΟ: Η ΑΡΧΑΙΑ ΣΠΑΡΤΗ

Διάβασε εδώ για την καθημερινή ζωή και εκπαίδευση των Αθηναίων.

Δοκίμασε τις γνώσεις σου για την αρχαία Αθήνα και την αρχαία Σπάρτη εδώ και εδώ.

ΒΙΝΤΕΟ: ΑΡΧΑΙΑ ΣΠΑΡΤΗ VS ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ

 

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ. Πατήστε εδώ.